Sunday, March 11, 2007

Полет над копенхагенско гнездо

ОK, аз съм от тези, които правят кефа на хората, с една дума - музикант.
Тананикам си и накрая дори ми плащат. Може би при мен трудът е песен.
Покрай това пътувам много - питай жена ми и дъщеря ми!
Видял съм много места, но вечер винаги работя, така че не мога да ти кажа къде да се размажеш, например петък и събота във Виена. Виж да те отворя на евтини кръчми
, където за бирата не вадиш повече от 2 евро и са денонощни - нямам равен!
Веднъж свирих в Копенхаген - готин град - но аз съм от тези, които не спят по готините места, човече! Неее
- аз спя по евтини, гадни квартири в покрайнините и деля кухня и баня с още 10 мъжаги.
Та, ако си в Копенхаген и няма къде да удариш клепач, ето един
бърз съвет - хващаш автобус 2А и право към Nyrbergade 29. На входната врата има код-машина - набираш 1849# и си вътре, след това се качваш на третия етаж горе вдясно.
Ще те посрещне нисък дебел трол, който се казва Mick
, ирландец, на който освен пръдните едва ли ще му рабереш нещо друго. Той ти връчва ключ за някоя свободна стая, след което ще се оригне и ще те попита:”Do you wanna dance?”. Не се плаши, по-разговорлив е след 3 през нощта, когато се върне от работа.
Отивайки към стаята си
, няма как да не забележиш плешив чичар, който стои на масата, пуши джойнт, проследява те с очи и промърморва: ”Аllright - y there mate?”
Това е Дез
от Уелс, с него трябва да се внимава! Подозрителен е и ако откажеш да се надрусаш в неговата компания, най-вероятно ще те вземе за гадно тийнче, което слуша помиярите Arctic Monkeys (само да не ги слушаш, ей!).
Телевизорът в това пред
дверие-хол-кухня винаги е пуснат и се гледа само от един човек - Дънкан. Той e шотландец и, ако не се лъжа, точно когато влeзeш, на DVD-то ще върви шоуто на Ed Sullivan от 1964, когато Beatles пробиват в Америка.
Не съм сигурен
, че Дънкан знае коя година сме сега и че Beatles отдавна не оглавяват класациите.
Няма смисъл
да ти казвам да не пускаш втория котлон на печката, защото спират бушоните - и без това е написано на стената с разкривен почерк.
Докато си миеш зъбите в
, може би, най-малкия кенеф на света, четеш надпис: ”No matter how you shake and dance the last three drops will hit your pants” (това е само за момченца!).
Наспи се спокойно и на излизане, ако въобще те забележат, просто ще чуеш ”Have a good one”
, защото са те взели за музикант и си мислят че отиваш да свириш някъде. Промърморваш “Thanx mate” и се омиташ.

Смятам че е далавера, и да не си казал на никой друг!

No comments:

Followers

Pages