Friday, May 4, 2007

Философия,поп музика и бакшиши

"Ти за левите ли си или за десните?"

Баси въпроса в 1 през нощта, когато барът беше претъпкан, всички крещяха и изливаха бира по пантaлоните си! Не можеше да се диша от цигари, едвам преглъщах и гърлото ме болеше от пеене. Този исландски тъпанар с неговите гoвняни политически въпроси развали цялата вечер и настронието ми за червено вино! Не може само защото си студент и си се натъпкал с глупости, да ходиш и да ги упражняваш върху главите на работническата класа, към която гордо се причислявам! Гoвняра почна да ми срича мисли на Троцки на английски, след което ме запита дали ще свиря ”Sweet Home Alabama?! Троцки и поп музика???!!!Fuck off!”, бих му казал, ама е кофти за бизнеса, затова само му се ухилих и го набутах с цигара и една мазна усмивка към приятелката му, та да ревнува простото исландско копеле! Какво било положението в България?. Mного хубаво”, му викам, ”що не додеш да го experience-ваш? - т’ва, постреволюционното положение де, когато се градят нещата, нали за това мечтаят всички по университетите, когато носят блузки с петолъчки и образа на горкия Ернесто Рафаел Гевара де ла Серна, който 1000 пъти се обръща в гроба и ги псува на испански! Т’ва е, имах още 10 минути почивка, ама ми я прецакаха, ще се махам от тия, че ми надуха главата! Дали съм бил свирил ”Working Class Hero”? ”Не”, му викам, а ти правиш ли исландски свирки?!

Трябва ми почивка, много май ми се събра тия дни......Ляв или десен - шибаняк! - ляво или дясно кроше искаш, а?! Ма к’во ли толкова ми е направило момчето, тo прoстo иска да е част от съвременната комуникативна младеж! Троцки - my ass, отивам да свиря Sweet home Alabama за всички почитатели на руските философи, фенове на Че и търсачите на революции - хората които искат да променят света! ”Sweet Home”, че с нея се изкарват най-хубавите бакшиши!...

2 comments:

Unknown said...

Yo mnoo si dobar beeee! Hahaha, mnogo mi haresa tva - Trocky, my ass! Trea6e da stane6 pisatel, deeeba! Vlez v Skype nekoi put da kaje6 koga se vru6ta6!

inok said...

4udesno,ot koga takava filosofia,vsa6tnost polskite priyateli 6te se opravyat,a nie balgarite...

Followers

Pages